שירות V Call מקבוצת נתי מיועד לעסקים קטנים, בינוניים ואפילו עסקים גדולים, המעדיפים להעביר את שירותי המענה הקולי לגוף מקצועי, אמין ואיכותי. העברת המענה האנושי משרתת את העסק בכמה מישורים: מענה זמין 24/7, חיסכון כספי ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר בביצוע השיחות.
מענה 24/7 ניתן לביצוע, כיון שהמוקד שבו ממוקמים אנשי השירות פועל מסביב לשעון ואיננו כפוף לשעות עבודה ספציפיות. החיסכון הכספי נובע מהחיסכון בכוח אדם, שבעסקים רבים מהווה את ההוצאה העיקרית והמקצועיות הינה תוצאה של הניסיון המצטבר של אנשי השירות של V Call, הנמנים עם הטובים ביותר בתחום.