077-604-8048
מקבוצת נתי
 

מענה אנושי לעסקים

מי אנחנו

קבוצת נתי - Nati Group Services

להצעת מחיר ופרטים נוספים, מלאו פרטיכם
ונציגינו ייצור עמכם קשר בהקדם:

נשמח לעמוד לשירותכם

קבוצת נתי הינה חברת שירותים המובילה בישראל בתחום השרותים לרכבים, דירות, ועסקים בעולם הביטוח, ומענה אנושי לעסקים.

קבוצת נתי עוסקת בפיתוח יישום והטמעה של מגוון שירותים ופתרונות מבוססי טכנולוגיות מתקדמות למגזר העסקי והציבורי בתחומים הבאים:
נתי שירותי דרך: מעניקה שירותים
לרכבים, דירות, ועסקים, ועוד מגוון רחב של שירותים לכ – 250,000 מנויים בפריסה ארצית.
V.call : חטיבת שירות מענה אנושי המתמחה בתחום הביטוח , המספקת מענה 24 שעות ביממה, אשר מתמחה במתן מענה לשיחות מתפספסות מלקוחות, ברמת שירות גבוהה , מותאמת צרכים לענף.
 

אמנת שירות

אמונים למצוינות לכל לקוח.
מתוך מחויבות מלאה למצוינות ואמינות בשירות, V.call מתחייבת באמנה זו, להמשיך ולדבוק בסטנדרט שירות הגבוה ביותר כמפורט לעיל, תוך מטרה ברורה לשימור ושיפור של תדמית החברה אל מול שביעות רצון מקבל השירות.
 

עיקרי אמנת שירות ל V.call 

1. לספק מענה מהיר ומיידי לכל הפונה בכל שאלה, לרבות מתן תשובות לשאלות כלליות.
2. לפעול במקצועיות רבה, תוך מתן מענה הולם לצורכי כל הפונה לשירות.
3. לחתור למצוינות שירותית אשר באה לידי ביטוי בשירות אדיב, סבלני ואוהד כלפי כל סוגי האוכלוסייה בישראל.
4. להתמקד בצורכי הלקוח וציפיותיו משירותי החברה באופן האובייקטיבי ביותר.
5. לגלות זמינות מירבית לפניות הלקוח בערוצים הבאים: בטלפון, בנייד, במייל, ובאתר הבית.
6. לסקור ולקיים שיחות משוב מדגמיות, לשם הערכת ביצועים וכחלק ממגמת שיפור ברמת השירות.
7. להזדהות בשם הפרטי בכל פנייה למוקד
V.call .
8. לתאם ציפיות עם הלקוח בכל הנוגע לתסריט השיחה.
9. להפיק לקחים מכל פנייה וליידע את גורמי הניהול בעת הצורך.
10. לגלות לויאליות לקהל הלקוחות שלנו.


אנחנו מספקים 100% תמיכה לעסקים בישראל. עמוד השדרה של כל מה שאנחנו עושים הוא צוות של מיטב פקידי הקבלה החיים בתעשייה המספקים את הרמות הגבוהות ביותר שאפשר להעלות על הדעת. יש לנו את הצוות המנוסה והאדיב ביותר של סוכני ומנהלי תמיכת לקוחות בעולם המענה והמוקד הטלפוני.
 

מה אנו עושים 

אנו מספקים מוקד טלפוני 24/7 בפריסה ארצית, שירות מענה אנושי לעסקים, שירותי טלמיטינג
ושירותי יומן ומזכירה בזמן אמת לעסקים כמוך!
 
בעסקים מאז: 2004
 
המטה הראשי: עפולה
המטה המשני: חיפה
 
סלוגן: הדרך שלך הפתרונות שלנו
 
המשימה: דיי פשוט, להיות המוקד הטלפוני הטוב ביותר איתו עבדת איי פעם.



צוות הניהול



















היסטוריה
הכל התחיל לפני כ 18 שנה, בעפולה. ע"י שני אחים נתי ואורטל דייני, בעלי ניסיון ורקע עשיר בתחום המוקדים, שהיה להם חזון ותפיסת שירות שונה וייחודית . V.call הוקמה מתוך הבנה שיש צורך בענף השירותים האנושיים בפתרונות יצירתיים וחשיבה מחוץ לקופסא, V.call החלה לזכות באמונם של יותר ויותר חברות וארגונים וכיום מעניקה שירותים בכל הארץ לכ 1300 עסקים. במרוץ השנים הקבוצה התפתחה לתחומים נוספים.
הרבה השתנה עבורנו מאז תחילת שנות האלפיים, אך המחויבות לשירות מעולה נותרה ונמשיך לנהוג בדרך שבה אנו עושים עסקים. הקבוצה חרטה על דגלה להיות למובילת שירות בכל תחום עיסוקה, באמצעות עמידה בסטנדרט השרות אותו הצבנו אל מול שביעות רצון הלקוח.

 

מובילים, מתחברים, שותפים לאורך כל הדרך


אנו מאמינים שאפשר להוביל, רק כאשר אנו מתחברים אל האדם ומבינים בדיוק מה הוא מרגיש וצריך. מה שהופך אותנו למקצוענים בתחומנו, הוא שילוב בין המומחיות בתחום, יחד עם הבנה של צרכי הלקוח. השאיפה שלנו היא להעניק את השירות הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר, אך יותר מכל להיות מקצוענים שחושבים צעד אחד קדימה, כדי שכל לקוח יזכה לפתרון מקיף וכולל ולחוויה נעימה. 

איך יצרנו שירות מענה מוביל שיעזור לתמיכה בעסקים במכירות, שירות לקוחות, ועוד? כיצד יצרנו מספר מוקדים טלפוניים המשתלבים בצורה חלקה במערכות ובתהליכים שלך בכדי לספק תשובות מפורטות יותר, מתחשבות ואדיבות יותר לשאלות המתקשר שלך? בכך שהפכו למאזינים טובים מאוד.
 
אנו מקשיבים. כל ארגון שאיתו אנו עובדים הוא ייחודי בצורכיו, ולכן אנו נהנים לשמוע על מה תרצה להשיג ולדון בפתרונות מעולים.
 

טכנולוגיה

יש לנו צוות תוכנה ופיתוח ביתי משלנו, מה שנותן לך הלקוח, נוחות מרבית וגמישות רבה יותר בשירותים ובתכונות שאנחנו יכולים לייצר בזמן אמת.
 

V.call השקיעה מאז ומעולם רבות במערכות ובתהליכים שלה על מנת להישאר מובילי תעשיית המענה והמוקד הטלפוני. V.call משתמשת בפלטפורמת טיפול שיחות מפותחת בשם ECHO Software. ECHO תוכנן ונכתב על ידי V.call על מנת להבטיח שלקוחותינו לא יצטרכו להסתמך על ספקי תוכנה לשיפורים מונחי חשבון. פלטפורמת התוכנה שלנו היא יישום חזק לניהול שיחות שמנחה את נציגי המוקד שלנו באופן הגיוני דרך הקריאה לפיתרון מקצועי ומקיף של תמיכת לקוחות.
 
מה הפירוש של ECHO עבורך? ECHO מאפשרת לנו לבנות פתרונות בהתאמה אישית מלאה וסקריפטים מקצועיים לטלפון עבור כל אחד מלקוחותינו. אתגרים ודרישות ייחודיות ראויים לתוכניות ושירותים שנוצרו במקור. באמצעות ECHO אנו יכולים להתאים את שירותי המענה שלנו כך שיתאימו לתקציב שלך, יעמדו בדרישותיך ויעברו את הציפיות שלך.
 

את מי אנו משרתים

אנו עונים לטלפונים עבור כמה מהחברות המשובחות בישראל. ובהינתן ההזדמנות הנכונה לשותפות, אנו עובדים גם עם כמה עסקים מצוינים במדינות אחרות.
 
מאז 2004 , אנו מספקים פתרונות מותאמים אישית מוצלחים כמעט לכל ענף.
 
כשלקוחות העסקים הקטנים העסוקים שלנו אומרים לנו כמה חשוב שיחה שלא נענתה, אנו שומעים אותם. כאשר מכללות ואוניברסיטאות אומרות לנו שהם זקוקים לשותף משולב שיעזור לרישום בשטח, לשאלות תוכנית או סיוע פיננסי, כולנו אוזניים.
כאשר בעלי צימרים מבקשים עזרה בצ'ק-אין והזמנות, אנחנו לא מפספסים פעימה. וכאשר קבלני ממשלה פונים אלינו לקבלת סיוע בנתונים רגישים, יש להם גם את מלוא תשומת הלב שלנו.
 
בין אם מדובר בשירותיי מוקד לאחר שעות המענה, או שירותיי קבלה הפועל 24 שעות ביממה, או שימוש כמוקד תמיכה בלקוחות בשעות הפעילות, אנו יודעים לתמוך בכל רמה. וזה אחד האלמנטים שמייחדים את
V.call משאר ענף המענה והמוקד הטלפוני.
 
 

לקוחות מענה האנושי מספרים את הסיפור שלנו הכי טוב!

"זה שירות המענה היחיד שמצאתי שהוא מושלם אחרי 20 שנה בעסק."
שרון ד.
 
"
V.call הפך לכלי ושותף יקר ערך. בעידן הטכנולוגיה ללקוחות עדיין צריכה להיות אפשרות לדבר עם אדם חי. V.call החזיר את ה'אישי 'ל'שירות'. "
אלכסיי ב.
 
"השימוש בשירות שלכם השפיע באופן משמעותי על משרדנו. העובדה שהשירות המקצועי שלכם מנהל את הטלפונים לאחר שעות היה יתרון עצום עבורנו. אנחנו כבר לא דואגים לפספס שיחות טלפון חשובות והזדמנויות עבודה. "
מושיקו ל.
 
"כל התהליך מקצה לקצה של מיקור חוץ של שירותי המפעילים שלנו ל-
V.call היה מוצלח ביותר. כל החוויות שלנו עם V.call לאורך השלבים השונים של מחזור החיים של הפרויקט היו יוצאות מן הכלל. "
שחר א.
 
"
V.call הוא אחד המוקדים הטלפוניים המקצועיים והאמינים ביותר שעבדתי איתם אי פעם. הם מספקים עבודה איכותית במחיר שפוי, תמיד בזמן ועולה על הציפיות. "
בועז ט.
 
להמלצות וביקורות נוספות לחצו כאן...
 
גורם צדקה
הצוות שלנו מאמין להחזיר ולעזור לאחרים. אנו עובדים עם מספר עמותות מקומיות, כדי להפוך את השכונות, הערים והעולם שלנו למקום טוב יותר.
  
קריירה
מתן השירותים הטובים ביותר דורש צוות של האנשים הטובים ביותר. אם אתה מעוניין בהזדמנויות קריירה עם 
V.call בקר בדף הקריירה שלנו.
 
רוצה לדעת יותר על
V.call ?
בדוק את השאלות הנפוצות האלה או צור איתנו קשר עוד היום למידע נוסף !
קבוצת נתי - הדרך שלך, הפתרונות שלנו. 

V call מקבוצת נתי, הינה ספקית ארצית של שירות מענה אנושי לעסקים ופתרונות מוקד טלפוני.

המלצות מלקוחותינו:

אורטל דייני הורן - מנכ"ל משותף

נתי דייני - מנכ"ל משותף

דורית רוקח כהן - מנהל שירות לקוחות מוקד ארצי

בר דייני - סמנכ"לית שיווק ומכירות