077-604-8048
מקבוצת נתי
 

טיפים לשירות לקוחות טלפוני

נשמח לעמוד לשירותכם
שירות לקוחות הוא דבר חשוב מאוד עבור העסק. שירות הלקוחות יכול להיות אמצעי לצורך סגירת עסקאות וגם מתן תמיכה ועזרה לבעיות איתן מתמודד הלקוח. שירות לקוחות מקצועי תורם לחוויית הלקוח ומעלה את רמת שביעות הרצון. כך תוכלו להשיג לקוחות נאמנים. לעומת זאת כאשר אתם נכשלים בשירות הלקוחות הדבר עשוי להשפיע לפגוע במכירות ולהשפיע לרעה על תדמית המותג. שירות הלקוחות חייב להיות זמין ולהציע שירות ברמה הגבוהה ביותר. 
 

טיפים לשירות לקוחות 

הטיפ הראשון שנוכל לתת לכם לגבי שירות לקוחות טלפוני הוא הצורך בכוח אדם מקצועי. לא מספיק לקחת עובד לעבודה ולתת לו לענות לשיחות. יש צורך בהדרכה מתאימה אשר תכין אותו להתמודדות נכונה עם הלקוח, לנטרל התנגדויות ולהתקדם לעבר סגירת המכירה. לצורך כך יש צורך בהדרכה ואימון ושימוש בעזרים מיוחדים כמו תסריט שיחה וסימולציות.

טיפ שני לגבי שירות לקוחות הוא הצורך ליישם מתודות המפיקות מסקנות מכל ההתנהלות של הלקוח מול איש השירות. תמיד יש מה לשפר וכך תוכלו לבצע אופטימיזציה של תהליכי השיווק. כמו כן חשוב שכל משוב מהלקוח יעבור אל העסק, כך תוכלו לקבל תובנות חשובות המאפשרות להתאים את המוצר/שירות לצרכים של הלקוח בצורה הטובה ביותר. 
 

שירות לקוחות   

כיום לא ניתן לבצע שירות לקוחות סתם כך באמצעות פקידה וטלפון. לא רק שיש צורך בצוות מקצועי, יש גם צורך בתשתיות טכנולוגיות מתאימות. כיום מרכזי שירות לקוחות עובדים עם מערכות טכנולוגיות הכוללות מחשבים ומערכות לניהול קשרי לקוחות. המערכות הללו מאפשרות לעקוב אחר תהליך המכירה, למדוד ביצועים, לספק מידע לצורך המכירה ולזכות בסטטיסטיקות וניתוחים בעלי ערך. 
 

שירות לקוחות לעסקים

שירות לקוחות לעסקים עומד היום במרכז הפעילות העסקית. אך בשל הצורך במקצועיות וטכנולוגיות יקרות, רוב העסקים בוחרים בשירות לקוחות לעסקים המתבצע במודל של מיקור חוץ. כך העסק יכול להתעסק בליבה של פעילותו העסקית ולא להיות טרוד בניהול קול סנטר, דבר הדורש - גיוס והכשרת עובדים, הטמעת טכנולוגיות וחומרה וניהול כוח אדם. כך גם עסקים קטנים יכולים ליהנות מפתרונות מתקדמים ללא צורך בהשקעות גדולות בתשתיות. במילים אחרות, גם עסק קטן יכול לקבל שירות לקוחות מקצועי וזמין בדיוק כמו העסקים הגדולים. 

תסריט שיחה שירות לקוחות

תסריט שיחה הוא אחד הכלים החשובים בניהול מוקד שירות לקוחות. תסריט השיחה מכין את אנשי השירות לביצוע המכירה בצורה הטובה ביותר. הם אינם הולכים בחשכה, אלא על פי מסלול שהורכב על ידי אנשי שיווק מקצועיים ובהתאמה אישית לאופי המוצר או השירות, כמו גם לקהל היעד וערוץ המכירה. השימוש בתסריט שיחה הוא דבר מקובל, אך לא לשכוח שיש גם לאמן את אנשי המכירות ושירות הלקוחות כיצד להשתמש בתסריט השיחה. בוודאי שלא תרצו שירות לקוחות רובוטי ומונוטוני, אלא שיחה קולחת. זה רק מדגיש את הצורך בשירות לקוחות מקצועי אשר עבר אימונים. 
 
מאמרים:
להצעת מחיר ופרטים נוספים, מלאו פרטיכם
ונציגינו ייצור עמכם קשר בהקדם: