077-604-8048
מקבוצת נתי
 
סטנדרט
עד 50 שיחות 
arrow-down2, arrow-down, download, bottom
55 ₪ 
בחודש
תסריט שיחה בסיסי
קבלת: שם + נייד + הודעה
שירות 24/7
דו"ח יומי + חודשי
קבלת פנייה במייל/SMS
מספר ייעודי 

 
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok

מחירון מענה אנושי לעסקים

*בכפוף לתקנון *ט.ל.ח *המחירים לא כוללים מע"מ
סטנדרט +
עד 100 שיחות 
arrow-down2, arrow-down, download, bottom
89 ₪ 
בחודש
תסריט שיחה בסיסי
קבלת: שם + נייד + הודעה
שירות 24/7
דו"ח יומי + חודשי
קבלת פנייה במייל/SMS
מספר ייעודי 

 
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
פרימיום
עד 50 דקות
129 ₪ 
בחודש
תסריט שיחה מורחב
קבלת אינפורמציה מלאה
שירות 24/7
דו"ח יומי + חודשי
קבלת פנייה במייל/SMS
מספר ייעודי 

 
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
arrow-down2, arrow-down, download, bottom
פרימיום +
עד 100 דקות
239 ₪ 
בחודש
תסריט שיחה מורחב
קבלת אינפורמציה מלאה
שירות 24/7
דו"ח יומי + חודשי
קבלת פנייה במייל/SMS
מספר ייעודי 

 
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
checkmark3, checkmark, tick, correct, accept, ok
arrow-down2, arrow-down, download, bottom

שירות מענה אנושי יעזור לך בניהול העסק

- מענה אנושי בהתאמה אישית: חברת V Call מייצרת בהתאמה אישית שרות מענה אנושי חכם לעסק שלך.
- מענה טלפוני: חברתנו נוסדה על מנת לאפשר לארגון שלך קבלת שירות התואמת את הצרכים הבסיסים בעידן המודרני.
- שירות מענה אנושי: אחד הדברים החשובים ביותר בכל עסק, הינו מתן מענה מיידי ויעיל לכל פנייה המגיעה לעסק, באמצעות הטלפון.
- טלמיטינג, תיאום פגישות: אחד האתגרים הגדולים הניצבים בפני אנשי המכירות והמנהלים של העסק, הינו מציאת הדרך להגיע לאדם הנכון אצל לקוחות פוטנציאליים, במטרה לקדם את מכירת המוצרים או השירותים שהעסק מציע.
- ניהול משרד, שירותי משרד: ניהול המשרד הינו חלק משמעותי ותחזוקתו באופן יעיל הינו חלק בלתי נפרד מההצלחה של ניהול העסק שלך.
- שירותי מזכירות: כל עסק מחויב לתת מענה מקצועי ומהימן למי שיוצר איתו קשר טלפוני.

 

מהו מחיר חבילות שירות מענה אוטומטי לעסקים?

-  חבילה סטנדרטית עד 50 שיחות 55 ש"ח לחודש
- חבילה סטנדרטית משופרת עד 100 שיחות 89 ש"ח לחודש
- חבילת פרימיום עד 50 שיחות 129 ש"ח לחודש, כולל תסריט שיחה מורחב
- חבילת פרימיום משופרת עד 100 שיחות 239 ש"ח לחודש, כולל תסריט שיחה מורחב
 

מה כולל שירות מענה אנושי לעסק?

- תסריט שיחה
- קבלת שם , נייד והודעה
- שירות 24/7
- דו"ח יומי וחודשי
- קבלת פנייה במייל/SMS
- מספר ייעודי

ועכשיו במבצע - חודש ראשון מתנה למצטרפים חדשים לשירות מענה קולי לעסקים!

למה לבחור בנו למענה אנושי לעסק שלך?

מענה טלפוני 24/7​

Avatar

מענה טלפוני אדיב ומקצועי 24/7 לכלל הלקוחות, לקוחותייך ייהנו משירות יוקרתי וזמינות מיידית, ואתה כמובן, לא תפספס אף פנייה מלקוח.
 

חיסכון בכסף

Avatar

כל בעל עסק יודע שכוח האדם הינו ההוצאה הכבדה ביותר עבור העסק, שימוש בשירותי V.Call  מהווים חיסכון בעלויות רבות ותפעול השוטף של העסק.
ניתן להשתמש בשירות כתחליף למזכירה או לחילופין כשירות משלים למזכירה בשעות עומס או לאחר שעות העבודה.

 

חיסכון בזמן

Avatar

חלק ניכר מהלקוחות שלך במהלך היום, פונים לקבלת מידע ו"גוזלים" פעמים רבות זמן עבודה יקר ממך או מהעובדים שלך, V.Call  תיתן עבור לקוחותייך מענה זה (בעזרת "תסריט שיחה" מפורט, שנרכיב ביחד) ותפנה זמן יקר עבורך ועבור כוח האדם שברשותך על מנת שתוכלו לבצע את העבודה האמיתית.
 

דו"חות ובקרה מלאה

Avatar

כל יום ב 09:00 נשלח אלייך דו"ח יומי, המרכז את כל ההפניות שהתקבלו יום האתמול,
כך תוכל לוודא שטיפלתם בכל הפניות מהלקוחות.

 

טיפול בפניות בעת עומסים

Avatar

צי של נציגי שירות המספק מענה למספר שיחות שפספסת בו זמנית, איסוף פרטים מפורטים של הלקוח ומהות פנייתו, על מנת שלא תפספס לקוחות פוטנציאלים.
 

מענה אישי ומקצועי ללקוח שלך

Avatar

מ"תסריט שיחה" מפורט ומותאם לצורכי כל לקוח.
הצוות המקצועי והמיומן של V.Call יוצר ביחד איתך תסריט שיחה מקצועי ומותאם לצורכי העסק שלך, כך שהלקוח שלך יקבל יחס אישי ושירות לא פחות ממצוין.

 

המלצות מלקוחותינו: