077-604-8048
מקבוצת נתי
 

מענה אנושי לעסקים

מענה אנושי לעסקים

שרות מענה אנושי בהתאמה אישית

להצעת מחיר ופרטים נוספים, מלאו פרטיכם
ונציגינו ייצור עמכם קשר בהקדם:
נשמח לעמוד לשירותכם
אז מדוע לבחור
דווקא בחברת "V. Call"?

מערך אנושי תומך מכירות

כחלק מסטנדרט השירות של V.Call, לאורך כל השירות כבר מרגע החיבור, לרשותך מנהל תיק לקוחות אישי,
שזמינה 24/7 ולרשותך בהרכבת תסריט השיחה , הרכבת פתרונות ייחודיים, וחשיבה למקסום ייעול השירות עבור העסק שלך.
כך רמת השירות בעסק שלך תהייה לא פחות ממצוינת.
חיסכון בכסף
כל בעל עסק יודע שכוח האדם הינו ההוצאה הכבדה ביותר עבור העסק,
שימוש בשירותי V.Call  מהווים חיסכון בעלויות רבות ותפעול השוטף של העסק.
ניתן להשתמש בשירות כתחליף למזכירה או לחילופין יכולים כשירות משלים למזכירה בשעות עומס או לאחר שעות העבודה.
חיסכון בזמן
חלק ניכר מהלקוחות שלך במהלך היום, פונים לקבלת מידע ו"גוזלים" פעמים רבות זמן עבודה יקר ממך או מהעובדים שלך,
V.Call  תיתן עבור לקוחותייך מענה זה (בעזרת תסריט שיחה מפורט) ותפנה זמן יקר עבורך ועבור כוח האדם שברשותך על מנת שתוכלו לבצע את העבודה האמתית.

פתרונות ייעול לעסקים 

המקצוענים של  V CALL אמונים על ביצוע השיחות תוך השגת תוצאות מצוינות, המגדילות במידה ניכרת את פוטנציאל המכירות של העסק.

צי של נציגי שירות
המספק מענה
למספר שיחות בו זמנית

ככל שהצגת המוצר או השירות המוצעים תהיה רהוטה יותר, כך יגדלו הסיכויים לקשירת עסקה.
המטרה של טלמרקטינג היא ביצוע מכירה יחידה. טלמיטינג, לעומת זאת, פותח את האופציה לעסקה גדולה ומתמשכת, של יותר ממוצר או שירות אחד.

תסריט שיחה שירות לקוחות מותאם לצרכי הלקוח

הצוות המקצועי והמיומן של V.Call יוצר ביחד איתך תסריט שיחה מקצועי ומותאם לצורכי העסק שלך,
כך שהלקוח שלך יקבל יחס אישי ושירות לא פחות ממצוין
השירות שלנו מהיר, מקצועי ואדיב!
ומה העסק שלך מרוויח מכל זה?

שירות טוב זה אנחנו - מה עוד כלול בשירות שלנו?

  • מערכות תקשורת ידידותיות שמאפשרות את כל הפעולות שאתם קובעים בצורה קלה, פשוטה ונוחה
  • שקיפות מלאה באמצעות דו"חות והודעות שכוללות נתונים מפורטים ומלאים על תוכן השיחות
  • טיפול בקריאות על פי סדר העדיפויות שאתם קובעים, למשל הקפצת כונני שירות, איתור בעלי העסק ועוד
  • מענה לטלפונים ניידים פרטיים במצבים הבאים: כאשר הלקוח אינו זמין, כאשר הקו תפוס, כאשר הסוללה נגמרת או כאשר אתם בחופשה.
השיחות שלכם – הדאגה שלנו
אנחנו ב-- V. Call מנוסים במתן גיבוי ומענה למגוון רחב של עסקים בהתאמה אישית, למשל, מסירת מידע כללי על העסק, קבלת הודעות אישיות לכל אחד מעובדי העסק (למשל לפי תחומי אחריות או שם), קבלת הזמנות, שירות לקוחות, תמיכה במבצעים ועוד.

הטכנולוגיה לשירותכם וגם אנחנו...
אנחנו ב- V. Call מעסיקים אנשי צוות מיומנים ומקצועיים, למשל כ-70 נציגי שירות בעלי ניסיון ותודעת שירות גבוהה.

בנוסף, אנחנו פועלים בהתבסס על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר – מרכזיות חכמות, מערכת ניהול לקוחות מתקדמת, מערך היקפי תומך.  

אצלנו ב - V.Call אתם קובעים את הכללים

במענה אנושי אתם בעלי העסק קובעים את הכל, לרבות אופן המענה ותוכנו. אנחנו ב- V. Call עומדים לרשותכם כדי להעניק גיבוי לכל השיחות שלא נענו בעסק, למשל כאשר יש מצבים של עומס, בסופי שבוע ולאחר שעות העבודה.
אנחנו תומכים בכל המבצעים והקמפיינים הפרסומיים של העסק ומתאימים גם לעסקים שמחייגים אליהם באמצעות כוכביות, מספרי 1-800 או 1-700.
 

מענה אנושי בהתאמה אישית לצרכים ולדרישות של העסק שלך 24/7

גיבוש תהליכי העבודה
הצוות המקצועי שלנו מגבש בשותפות אתכם בעלי העסק את תהליכי וממשקי העבודה, למשל תסריט השיחה. כל המידע שמתקבל במוקד שלנו נאסף ומועבר אליכם און ליין בזמן אמת. בנוסף, אתם תקבלו מאיתנו דו"חות שוטפים לצרכי בקרה ומעקב.

אל תיתנו לשעות העומס להפתיע אתכם
איתנו אתם יכולים להיות בטוחים שהלקוחות שלכם תמיד יקבלו מענה. אנחנו תומכים הן בזמינות שלכם והן בשירות שלכם, למשל כאשר העובדים אינם זמינים, יצאו להפסקה, לקחו יום חופש ועוד.

ומה יוצא לכם מכל זה?
  • התאמה לכל צרכי העסק
  • חיסכון של כסף
  • חיסכון של זמן
  • התייעלות עסקית
  • אפשרות למתן מענה בו-זמנית למספר שיחות
  • תסריט שיחה שאתם קובעים
בואו ליהנות משירות מקצועי, מהיר ואדיב
 

המלצות מלקוחותינו: