077-604-8048
מקבוצת נתי
 

מוקד הודעות

נשמח לעמוד לשירותכם
הזמן של כולם יקר, גם שלך כבעל עסק וגם של הלקוח המחייג אליך. אנחנו בחברת נתי גרופ V Call הבנו את הבעיה ומצאנו פתרון,  מוקד הודעות לעסקים. השירות פועל מחוץ לעסק שלך, אך מותאם לפעילות בעסק, נותן מידע כללי על העסק, ובסיומו מעביר לך את הנתונים שהתקבלו מהשיחה ומענה אנושי פרסונלי. נציגי השירות במוקד הודעות לעסקים, עונים לשיחות הנכנסות בעסק שלך, שאין מענה אצלך בעסק, מזכירה בחופשה, קו תפוס, שיחה ממתינה ועוד. הפתרונות שלנו כוללים בין היתר גם: מענה אנושי, מזכירה אישית, קבלת הזמנות ,תמיכה במבצעים ועוד.

מזכירה אישית

נציגי השירות הרבים שלנו, העובדים במוקד הודעות לעסקים, לומדים  בכלליות את העסק שלך, המוקד מעניק תמיכה רחבה לעסק ומגבה את המשרד שלך, בחופשות, הפסקות, ימי חופש ובמיוחד כשהמשרדים סגורים, מוקד הודעות לעסקים עובד בשבילך מסביב לשעון, כדי להעניק ללקוחות המתקשרים אליך לעסק, שירות ברמה הגבוהה ביותר. המוקד מספק גם מענה אנושי פרסונלי, דואג לשלוח הודעות לעובדים, במידה והשיחה לא נענתה בנייד שלהם עקב ישיבה, סוללה שנגמרה ואפילו בחופשה. מגוון השירותים שמעניק המוקד, כמו המענה אנושי, מזכירה אישית, קבלת ההזמנות ועוד הופך אותו לכלי חשוב, יעיל והכרחי מאוד לעסק שלך.

מענה אנושי להזמנות

הצורך במוקד הודעות לעסקים, מעבר להיותו כלי יעיל ,הוא גם כלי חסכוני מאוד לעסק שלך. הוא חוסך לך זמן וכסף, מתאים עצמו לעסק שלך, עונה על כל השיחות הנכנסות ובכך מייעל לך את העסק. מוקד הודעות לעסקים, של חברת נתי גרופ V Call המאויש ב 70 נציגי שירות מנוסים ואדיבים, מצוידים בטכנולוגיות חדישות ומרכזיות חכמות, נותנים פתרונות שונים לכל התרחשות כמו: מענה אנושי, מזכירה אישית, שירות מענה אנושי פרסונלי, הנותן מענה טלפוני לנייד של העובד.

מענה אנושי הודעות

הסיבה שהשקנו את מוקד הודעות לעסקים, היא קודם כל הרצון שהעסק שלכם יישאר זמין ולא תפספסו שום שיחה או הודעה, אנחנו כאן בשבילכם, גם אם אתם בחופש או סתם בממתינה. אפילו מענה אנושי פרסונלי, הנותן מענה אנושי לנייד של העובדים שלכם נועד כדי לעזור לכם, לשמור על זמינות רצופה. אנו במוקד הודעות לעסקים עונים לכל השיחות שלכם ונותנים מענה טלפוני 24/7 מסביב לשעון, כדי שהעסק שלכם יישאר זמין ונגיש בל הזמן ללקוחות. לפרטים נוספים ולהפעלת השירות אצלכם בעסק עוד היום חייגו לנתי גרופ V Call 0776048048.
 
מאמרים:
להצעת מחיר ופרטים נוספים, מלאו פרטיכם
ונציגינו ייצור עמכם קשר בהקדם:

המלצות מלקוחותינו: