077-604-8048
מקבוצת נתי
 

מוקד הודעות

נשמח לעמוד לשירותכם

שירות הודעות טלפוני - רמת הזמינות במוקד מענה עד 10 שניות

שירות מוקד הודעות הוא התמחות ביכולת לקחת הודעות ולספק חלופה טובה ללקוחות מאשר להשאיר הודעות בתא הקולי שלך. בעוד שחלק מהלקוחות שמתקשרים אל העסק שלך ישאירו הודעה במענה הקולי , רבים אחרים לא יעשו את זה. באופן כללי, 7 מתוך 10 מתקשרים לא ישאירו הודעה בתא הקולי שלך. על ידי מתן אפשרות ללקוחותיך לדבר עם בן אדם  אמיתי וולא משנה מתי הם מתקשרים, ניתן להגדיל את הסיכויים לתת שירות נהדר ל100% מהלקוחות שלך.

אנחנו נטפל בהודעות מהלקוחות שלך במוקד הטלפוני - אתה תתעסק במה שחשוב לך

לקחת הודעות מלקוחות זה לא הדבר הכי מרגש שאפשר לעשות, אבל זה מאוד חיוני לעסק שלך. בין אם מדובר על לענות לטלפונים של לקוחות, לקיים פגישות, ולוודא שהטונר של המדפסת לא נגמר - כנראה שאתה והצוות שלך מספיק עסוקים במשימות רבות במהלך יום העבודה. העברת קבלת ההודעות מהלקוחות שלך למיקור חוץ של חברת V.Call היא דרך נהדרת לפנות חלק מזמנך כדי שתוכל להגיע לדברים שדחית - כמו לשלוח ניוזלטר ללקוחות במייל, או ארוחת הצהריים העסקית שאתה כל הזמן דוחה. אמנם יש בסוף רק 24 שעות ביממה, אך באמצעות שירות המענה להודעות תרגיש פתאום שיש לך הרבה יותר זמן.

מוקד מקצועי  - מבינים את העסק שלך

כשאתה עובד עם חברת V.Call אתה עובד עם מומחים במתן שירות קבלת הודעות מלקוחות. והנה כמה דרכים שאנחנו בהם אנחנו מגדירים תסריט שיחה , על מנת לוודא שאנו מקבלים את כל המידע מהלקוח שהתקשר:
  • שאלות שיעזרו לנו להנחות את השיחה: מענה לשיחה בסגנון "איך אוכל לעזור לך?" יכול להיות מענה טוב אצלך בעסק, אבל לא יהיה יעיל עם בשירות מוקד הודעות חיצוני, במיוחד אם אתה משלם לפי דקה. בדרך כלל אם נשאל את הלקוח שאלה פתוחה, למתקשר תהיה ההזדמנות לקחת את המושכות על השיחה, והם עשויים לנתק כשהם מבינים שאנחנו רק שולחים הודעה לבעל העסק. אמנם אנו בהחלט רוצים שהלקוחות שלכם ירגישו שמקשיבים להם, אך שאלת בפתיחת השיחה היא דרך נהדרת לעזור לכוון את השיחה כראוי. לדוגמא, במקום לשאול "איך אוכל לעזור לך?" הנציגים שלנו ישאלו לדוגמא "האם אתה מתקשר לקבוע פגישה עוד היום?" או "האם אתה לקוח חדש או קיים?" בדרך זו, למתקשרים אין את ההזדמנות להתפזר לכל מיני כיוונים, ואנחנו יכולים להגיע ישר אל הנקודה.
  • אפשרויות בחירה מרובות כדי לאפשר מידע על נושאים שונות לפני השיחה: לפי שאלת ההכוונה שלך שהגדרת, אנו יכולים להוסיף אפשרויות בחירה מרובות כדי להתמודד עם שיחותיך באופן שונה. לדוגמא, אם המתקשר הוא לקוח קיים, סביר להניח שלא תרצה שנבקש את כתובתו הדוא"ל שלו, כי כבר יש לך אותה. אם הוא לקוח חדש, קרוב לוודאי שתרצה את שמו, כתובת הדוא"ל והשירות שהוא מתעוניין בו.
  • שאלות ותשובות נפוצות: למרות שאנחנו יכולים לקחת הודעות לקוחות שהתקשרו ושאתם תחזרו אליהם, ייתכן שהלקוחות שלך ירצו קצת יותר מידע מ'מישהו יחזור אליך'. למשל, אם הלקוחות שלך מעוניינים להירשם או לרכוש מוצרים, הם עשויים להסס לעשות זאת עד שיש להם מענה על כל שאלותיהם. באמצעות ההתמחות שלנו תוכלו להוסיף שאלות ותשובות נפוצות ספציפיות הנוגעות לעסק, לשירות, למוצר וכו', כך הנציגים שלנו יוכלו לענות על שאלות ולתת מענה הולם לקוחות כשהם מתקשרים. אנחנו אפילו יכולים לגשת לאתר שלכם ולחפש מידע ספציפיים כדי לעזור טוב יותר ללקוחות שלך. כמובן שאם הלקוחות שמתקשרים שואלים שאלות שהנציגים שלנו פשוט לא יכולים לענות עליהן, אנחנו תמיד יכולים לקחת הודעה כדי שמישהו מטעמך יוכל לחזור אליהם.

מוקד 24/7 - מענה מהיר ללקוחותיך

אנו בחברת V Call מודעים לתודעת השירות של בית העסק מול הלקוח ורואים במענה 24/7 פתרון מבורך החוסך כסף וכוח אדם. התחרות על כל לקוח היא גדולה, לכן אסור לפספס שום שיחה. זמינות בכל עת היא שם המשחק ורצוי בדרכים שונות ומגוונות. מוקד טלפוני לעסקים, מעניק ללקוחות מענה מהיר מקצועי ואדיב, מוקד הודעות המאויש בנציגי שירות רבים. נציגי השירות, בעלי תודעת שירות גבוהה ביותר, ציידנו אותם במערכת שירות לקוחות מהמתקדמות בענף, מרכזייה חכמה וטכנולוגיות חדשניות ומטרתם אחת-לשדרג לכם את העסק. במוקד הודעות, הנציגים מסוגלים לספק לעסק שלכם מענה מהיר בכל אשר יידרשו, באופן היעיל ביותר ולשביעות רצונכם, גם בשעות לא שגרתיות, במוקד 24/7 .

למה להשתמש בשירות מענה טלפוני הודעות?

מי מאתנו לא חווה את ההמתנה מורטת העצבים לנציג? או את הנעימה ולאחריה לחיצות על ספרות וסולמית? עסקים רבים סובלים מנדידת לקוחות עקב אי זמינות ו/או חוסר מענה. כיום בעולם הדיגיטלי והמודרני, מוקד טלפוני 24/7 הוא בגדר חובה, כמו גם מוקד טלפוני לעסק.
הלקוח חייב לקבל מענה בכל רגע נתון , ממוקד הודעות מאויש תומך ומקצועי, לקוח שיוצר קשר עם המוקד יזכה לשירות אדיב וייצוגי מנציגי השירות, גם בשעות שהעסק סגור או בשעות העומס. הזמינות הרציפה של מוקד הודעות, תורמת לחיזוקו התדמיתי של העסק.

מוקד הודעות לעסקים מאפשר לך להיות זמין ונגיש

כסף רב משקיעים בעלי עסקים בשיטות פרסום שונות ברשתות החברתיות דוגמאות: פייסבוק, אינסטגרם וטלגרם בערוצי המדיה השונים כמו: טלוויזיה ורדיו, אך רובם שוכחים למעשה שהלקוח שהם הביאו עדיין מחכה על הקו. מוקד הודעות מאויש בנציגי החברה, המאפשרים לך להיות זמין ונגיש. מוקד טלפוני לעסק מבית נתי גרופ V CALL,נותן ללקוח הרגשת ביטחון, על ידי אנשי מקצוע מיומנים. מוקד הודעות ונציגי השירות, מיומנים כדי להעניק לך מגוון רחב של פתרונות לעסק שלך וכל זאת בהתאם לסיטואציה בה אתה נמצא.

מענה אנושי הודעות מעניק שירות איכותי ללקוחותיך

בית עסק רציני, נמדד כיום באיכות השירות שהוא מעניק ללקוחותיו, לא פחות מאיכות התוצרת וטיב התוצרת, שהוא מספק להם. שירות איכותי, אמור להיות מענה מהיר לטלפון ולא להסתבך עם שלוחות אוטומטיות. מענה על ידי נציג ענייני ומקצועי, שיידע לטפל בבקשתכם במהירות וללא שום עיכובים וכל זאת לשביעות רצונכם. אנחנו מאמינים, שמענה מהיר על ידי אנשי מקצוע ראויים ומקצועיים, נוטעים בלקוח ביטחון והם אבן דרך חשובה לסגירת עסקה עמו.
לפרטים נוספים, חייגו: נתי גרופ V Call 0776048048
מאמרים:
להצעת מחיר ופרטים נוספים, מלאו פרטיכם
ונציגינו ייצור עמכם קשר בהקדם:

המלצות מלקוחותינו: