077-604-8048
מקבוצת נתי
 

קבוצת נתי הינה חברת שירותים המובילה בישראל בתחום השרותים לרכבים, דירות, ועסקים בעולם הביטוח,
ומענה אנושי לעסקים.
 
קבוצת נתי עוסקת בפיתוח יישום והטמעה של מגוון שירותים ופתרונות מבוססי טכנולוגיות מתקדמות למגזר העסקי והציבורי בתחומים הבאים:
 
נתי שרותי דרך – מעניקה שירותים ל, ועוד מגוון רחב של שירותים לכ – 250,000 מנויים בפריסה ארצית.
  
נתי call: חטיבת שירות מענה אנושי המתמחה בתחום הביטוח , המספקת מענה 24 שעות ביממה, אשר מתמחה במתן מענה לשיחות מתפספסות מלקוחות, ברמת שירות גבוהה , מותאמת צרכים לענף.
 
קבוצת נתי הוקמה בשנת 2004, ע"י נתי ואורטל דייני, שני אחים, בעלי ניסיון ורקע עשיר בתחום הביטוח האלמנטרי, שהיה להם חזון ותפיסת שירות שונה וייחודית . החברה הוקמה מתוך הבנה שיש צורך בענף בשרותי דרך וגרירה שיעניקו פתרונות יצירתיים וחשיבה מחוץ לקופסא, וכיום מעניקה שירותים בכל הארץ. במרוץ השנים הקבוצה התפתחה לתחומים נוספים , שרות תיקונים למוצרי חשמל בבית ושרות מענה אנושי חכם לעסקים. הקבוצה חרטה על דגלה להיות למובילת שירות בכל תחום עיסוקה, באמצעות עמידה בסטנדרט השרות אותו הציבה אל מול שביעות רצון הלקוח.
 
מובילים, מתחברים, שותפים לאורך כל הדרך
 
אנו מאמינים שאפשר להוביל, רק כאשר אנו מתחברים אל האדם ומבינים בדיוק מה הוא מרגיש וצריך. מה שהופך אותנו למקצוענים בתחומנו, הוא השילוב בין המומחיות בתחום, יחד עם הבנה של צרכי הלקוח. השאיפה שלנו היא להעניק את השירות הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר, אך יותר מכל להיות מקצוענים שחושבים צעד אחד קדימה, כדי שכל לקוח יזכה לפתרון מקיף וכולל ולחוויה נעימה.
 
לשירותכם עומד מוקד טלפוני אנושי הפועל 24/7 וזמין עבורכם לכל שאלה, קריאה, תקלה ובעיה.
 
קבוצת נתי – הדרך שלך, הפתרונות שלנו.
 
אמנת שירות
אמונים למצוינות לכל לקוח.
מתוך מחויבות מלאה למצוינות ואמינות בשירות, נתי מתחייבת באמנה זו, להמשיך ולדבוק בסטנדרט שירות הגבוה ביותר כמפורט לעיל,
תוך מטרה ברורה לשימור ושיפור של תדמית החברה אל מול שביעות רצון מקבל השירות ומשרד סוכן הביטוח.
 
להלן עיקרי אמנת שירות לקוחות 'נתי':
 
1. לספק מענה מהיר ומיידי לכל הפונה בכל שאלה, לרבות מתן תשובות לשאלות כלליות.
2. לפעול במקצועיות רבה, תוך מתן מענה הולם לצורכי כל הפונה לשירות.
3. לחתור למצוינות שירותית אשר באה לידי ביטוי בשירות אדיב, סבלני ואוהד כלפי כל סוגי האוכלוסייה בישראל.
4. להתמקד בצורכי הלקוח וציפיותיו משירותי החברה באופן האובייקטיבי ביותר.
5. לגלות זמינות מירבית לפניות הלקוח בערוצים הבאים: בטלפון, בטלפון סלולרי, בפקס, בכתב, באינטרנט ובפגישות פנים אל פנים.
6. לסקור ולקיים שיחות משוב עם כל לקוח לשם הערכת ביצועים וכחלק ממגמת שיפור ברמת השירות.
7. להזדהות בשם הפרטי בכל פנייה למוקד 'נתי'.
8. לתאם ציפיות עם הלקוח בכל הנוגע לעמדות ולוחות זמנים.
9. להפיק לקחים מכל פנייה וליידע את גורמי הניהול בעת הצורך.
10. לגלות לויאליות ובלעדיות לקבוצת נתי.




אנחנו קבוצה מונעת ומונעת תוצאות של 100% בעלי עובדים שבסיסם מלא כאן בישראל. עמוד השדרה של כל מה שאנחנו עושים הוא צוות של מיטב פקידי הקבלה החיים בתעשייה המספקים את הרמות הגבוהות ביותר שאפשר להעלות על הדעת. יש לנו את הצוות המנוסה והחומל ביותר של סוכני ומנהלי תמיכת לקוחות בעולם המענה והמוקד הטלפוני.


מה אנו עושים: אנו מספקים מוקד טלפוני 24/7 בפריסה ארצית, שירות מענה אנושי לעסקים, שירותי טלמיטינג
ושירותי יומן ומזכירה בזמן אמת לעסקים כמוך!
 
בעסקים מאז: 2004
 
המטה הראשי: עפולה
המטה המשני: חיפה
 
סלוגן: הדרך שלך הפתרונות שלנו
 
המשימה: דיי פשוט, להיות המוקד הטלפוני הטוב ביותר איתו עבדת איי פעם.
 
הִיסטוֹרִיָה
הכל התחיל לפני כ -30 שנה בניו יורק, כאשר קבוצה קטנה, אך מקושקשת של אנשים, התכנסה כדי לשפר את אופן ההתקשרות בין עסקים ולקוחותיהם. מונע על ידי רוח חדשנית ומסירות לשירות לקוחות, MAP תקשורת החלה לזכות באמונם של יותר ויותר חברות וארגונים. הרבה השתנה עבורנו מאז תחילת שנות התשעים, אך המחויבות לשירות מעולה נותרה ותמשיך לנהוג בדרך שבה אנו עושים עסקים.
 
איך יצרנו שירות מענה מוביל שיעזור לתמיכה בעסקים במכירות, תמיכת לקוחות ועוד? כיצד יצרנו מספר מוקדים טלפוניים המשתלבים בצורה חלקה במערכות ובתהליכים שלך בכדי לספק תשובות מפורטות יותר, מתחשבות ואדיבות יותר לשאלות המתקשר שלך? בכך שהפכו למאזינים טובים מאוד.
 
בין אם אנו מנהלים שיחה עם לקוח פוטנציאלי המספר לנו על האתגרים העומדים בפניהם או עם בן / ת זוג קיים שרוצה לעשות יותר עם השירותים שלנו, אנו מקשיבים. כל ארגון שאיתו אנו עובדים הוא ייחודי בדרכים (או רבות) כלשהן, ולכן אנו נהנים לשמוע על מה תרצה להשיג ולדון בפתרונות מעולים.
 
טֶכנוֹלוֹגִיָה
יש לנו צוות תוכנה ופיתוח ביתי משלנו, שמתורגם ליתירות מרבית וגמישות רבה יותר בשירותים ובתכונות שאנחנו יכולים ליצור ללקוחותינו בזמן אמת.
 
V call השקיעה מאז ומעולם רבות במערכות ובתהליכים שלה על מנת להישאר מובילי תעשיית המענה והמוקד הטלפוני. V call משתמשת בפלטפורמת טיפול שיחות מפותחת בשם ECHO Software. ECHO תוכנן ונכתב על ידי MAP על מנת להבטיח שלקוחותינו לא יצטרכו להסתמך על ספקי תוכנה לשיפורים מונחי חשבון. פלטפורמת התוכנה שלנו היא יישום חזק לניהול שיחות שמנחה את הסוכנים החיים שלנו באופן הגיוני דרך הקריאה לפיתרון מקצועי ומקיף של תמיכת לקוחות.
 
מה הפירוש של ECHO עבורך? ECHO מאפשרת לנו לבנות פתרונות בהתאמה אישית מלאה וסקריפטים מקצועיים לטלפון עבור כל אחד מלקוחותינו. אתגרים ודרישות ייחודיות ראויים לתוכניות ושירותים שנוצרו במקור. באמצעות ECHO אנו יכולים להתאים את שירותי המענה שלנו כך שיתאימו לתקציב שלך, יעמדו בדרישותיך ויעברו את הציפיות שלך.
 
את מי אנו משרתים
אנו עונים לטלפונים עבור כמה מהחברות המשובחות באמריקה. ובהינתן ההזדמנות הנכונה לשותפות, אנו עובדים גם עם כמה עסקים מצוינים במדינות אחרות.
 
מאז 1990, אנו מספקים פתרונות מותאמים אישית מוצלחים כמעט לכל ענף.
 
כשלקוחות העסקים הקטנים העסוקים שלנו אומרים לנו כמה חשוב שיחה שלא נענתה, אנו שומעים אותם. כאשר מכללות ואוניברסיטאות אומרות לנו שהם זקוקים לשותף משולב שיעזור לרישום בשטח, לשאלות תוכנית או סיוע פיננסי, כולנו אוזניים. כאשר בעלי צימרים מבקשים עזרה בצ'ק-אין והזמנות, אנחנו לא מפספסים פעימה. וכאשר קבלני ממשלה פונים אלינו לקבלת סיוע בנתונים רגישים, יש להם גם את מלוא תשומת הלב שלנו.
 
בין אם מדובר בשירות מוקד של משרוקית, לאחר שירות מענה לאחר שעות עבור ארגון בריאות, שירות קבלה הפועל 24 שעות ביממה לקבלן מקומי, או ששימש כמוקד תמיכה בלקוחות של חברת פורצ'ן 500, אנו חייג בכל רמה. וזה אחד האלמנטים שמייחדים את MAP משאר ענף המענה והמוקד הטלפוני.
 
בדוק כמה מענפים שאנו משרתים יחד עם הפתרונות שאנו מספקים והכיסוי הארצי שלנו .
 
מה אחרים אומרים עלינו
"זה שירות המענה היחיד שמצאתי שהוא מושלם אחרי 20 שנה בעסק."
שרי ד.
 
"MAP הפך לכלי ושותף יקר ערך. בעידן הטכנולוגיה ללקוחות עדיין צריכה להיות אפשרות לדבר עם אדם חי. MAP החזיר את ה'אישי 'ל'שירות'. "
דניס H.
 
"השימוש בשירות שלך השפיע באופן משמעותי על משרדנו. העובדה שהשירות המקצועי שלך מנהל את הטלפונים לאחר שעות היה יתרון עצום עבורנו. אנחנו כבר לא דואגים לפספס שיחות טלפון חשובות והזדמנויות עבודה. "
ג'ון סי.
 
"כל התהליך מקצה לקצה של מיקור חוץ של שירותי המפעילים שלנו ל- MAP Communications היה מוצלח ביותר. כל החוויות שלנו עם תקשורת MAP לאורך השלבים השונים של מחזור החיים של הפרויקט היו יוצאות מן הכלל. "
שחר א.
 
" MAP Communications הוא אחד המוקדים הטלפוניים המקצועיים והאמינים ביותר שעבדתי איתם אי פעם. הם מספקים עבודה איכותית במחיר שפוי, תמיד בזמן ועולה על הציפיות. "
תרזה ט.
 
צפו בהמלצות וביקורות נוספות כאן.
 
גורם צדקה
הצוות שלנו מאמין להחזיר ולעזור לאחרים. אנו עובדים עם מספר עמותות מקומיות ובעולם כדי להפוך את השכונות, הערים והעולם שלנו למקום טוב יותר.
 
ראה מידע נוסף על הארגונים והיוזמות שאנו מעורבים איתם.
 
קריירה
מתן השירותים הטובים ביותר דורש צוות של האנשים הטובים ביותר. אם אתה מעוניין בהזדמנויות קריירה עם MAP, בקר בדף הקריירה שלנו.
 
רוצה לדעת יותר על תקשורת MAP?
בדוק את השאלות הנפוצות האלה או צור איתנו קשר עוד היום למידע נוסף !
מי אנחנו 

קבוצת נתי  -  Nati Group Services

V call מקבוצת נתי, הינה ספקית ארצית של שירות מענה אנושי לעסקים ופתרונות מוקד טלפוני.


טלפון
077-604-8048
דואל
כתובת
שדרות רובע יזרעאל 137 , עפולה
 
טלפון
077-604-80-48
כתובת
שדרות רובע יזרעאל 137 , עפולה
להצעת מחיר ופרטים נוספים
מלאו פרטיכם ונציגינו ייצור עמכם קשר בהקדם: