שירותי המשרד שאנחנו מספקים ללקוחותינו כוללים מענה טלפוני של נציגי שירות במוקדי השירות שלנו. נציגים אלו נמצאים עבורכם 24/7 כדי לענות לשיחות שאתם פספסתם. נציגים אלו מקבלים מידע על העסק שלכם ופועלים בהתאם לתסריט שיחה שאתם קובעים אותו.
הלקוחות שלכם לא ירגישו שהם הגיעו למוקד שירות חיצוני ולא לעסק שלכם.
העברת פרטי השיחה עם הלקוחות אליכם נעשית לפי ההעדפות שלכם. דרך העברת הפרטים יכולה לכלול אחת או יותר מהאפשרויות הבאות: מסרונים, מייל, העברת הודעות באופן מרוכז בפקס, במייל או בכל דרך אחרת שתמצאו לנכון.