077-604-8048
מקבוצת נתי
 

מענה קולי אנושי לרופאים

נשמח לעמוד לשירותכם
רופאים מקבלים שיחות טלפון רבות וחשובות במהלך היום, מדוע הם צריכים שירותי מענה עסקי? מכיוון שכל שיחה חשובה, לכן אסור להם לפספס שום שיחה. שירותי מענה לרופאים נותנים פתרון, מוקד טלפוני הפועל מחוץ למרפאה ועדיין נותן תחושה למתקשר, כאילו הוא הגיע למרפאה עצמה. המוקד נותן שירותי מענה טלפוני מסביב לשעון ולשביעות רצונו של המטופל. בסוף הפנייה, המוקד יעביר את עיקרה למרפאה להמשך הטיפול. שירותי מענה לרופאים, חוסכים למרפאה עלויות משרדיות וכוח אדם ומנגד מגדילים למרפאה את היקף העבודה מהשיחות שהתקבלו במוקד.

מענה קולי אנושי מסביב לשעון

אנחנו בחברת נתי גרופ V Call מספקים לכם שירותי מענה לרופאים, מה בעצם כולל השירות? השירות כולל, מענה טלפוני חיצוני עם נציגי שירות שיענו לשיחות שהמרפאה לא מצליחה לענות מכל סיבה שהיא: עומס שיחות, קו תפוס, שיחה ממתינה וכ"ד. המוקד נותן שירותי מענה טלפוני מסביב לשעון, שירות אנושי, לשביעות רצונו של המטופל, בנוסף כל השיחות מקבלות מענה ,נרשמות ומתועדות על ידי צוות נציגי השירות שנמצאים במוקד בשבילך ולמענך. שירותי מענה לרופאים מגדילים עבור המרפאה שלך את מאגר הלקוחות, קביעת התורים נעשית ביעילות וכל זה נעשה ברמה גבוהה ובחיסכון מרבי למרפאה שלך.

המענה האנושי למרפאות ולרופאים

הוספת שירות מענה עסקי, נתפסת בעיני בעל המרפאה כהוצאה מיותרת, אחת כזו שאפשר להסתדר בלעדיה, האומנם? חשיבה לא נכונה!!!. השירות מפיק עבורך את המקסימום שאתה יכול וצריך לנצל. חברת נתי גרופ V CALL תספק לך את שירותי מענה לרופאים, שירותי מענה טלפוני מסביב לשעון, שיענו לכל השיחות הנכנסות למרפאה שלך, נציגי השירות יענו במהירות ובאדיבות לפונים אליך למרפאה, ידאגו לתעד את השיחה ולהעביר למרפאה את תוכן השיחה. שירותי מענה לרופאים דואגים למענה אנושי עבור המטופלים שפונים אליך למרפאה, דואגים לשבץ אותם בלוח התורים תוך חיסכון בזמן ובכסף.

מענה אנושי מיוחד ורלונטי לרופאים

עסקים רבים משקיעים הון תועפות על פרסום בכל סוגי המדיה, כל זה במטרה אחת, לזכות בתשומת הלב של הלקוח, לקוות שהוא יתקשר לעסק שלכם ואז? אתם מזניחים דבר חשוב, את האופציה להיות זמינים לכל השיחות שתקבלו. עם שירותי מענה קולי אנושי, זה לא יקרה, נציגי השירות דואגים לענות במקום העסק שלך לכל השיחות מסביב לשעון, ירשמו את ההודעות ויעבירו לעסק שלך. השירות נשמע פשוט קל ומדהים, כדי שגם לך יהיה שירות כזה בעסק התקשרו לחברת נתי גרופ V Call 077-6048048
 
מאמרים:
להצעת מחיר ופרטים נוספים, מלאו פרטיכם
ונציגינו ייצור עמכם קשר בהקדם:

המלצות מלקוחותינו: