אז בואו נסכם, מה תקבלו ?
- כל שיחה שמתקבלת תקבל מענה (24/7 כבר ציינו ?) , לא תאמין עד כמה יגדל מאגר הלקוחות שלך.
- ברגע שהתחברת לשירות ההודעות שלנו, קבעת סטנדרט שירות חדש בעסק שלך.
- כל שיחה שתתקבל תקבל מענה מקצועי ומהיר, ללא מגבלות עומס, גם אם התקבלו מספר שיחות בו זמנית נענה לכולם במקביל.
קצת עובדות מהשטח
- 85% מהלקוחות הפונים אינם משאירים הודעה במשיבון!
- עלות גיוס לקוח חדש עולה פי 5 משימור לקוח קיים!
אז מתי אנחנו נכנסים לתמונה ?
- בכל פעם שיש עומסים נקודתיים, שהמזכירה חולה (חלילה) ,בשיחה עם לקוח אחר, יצאה לחופשה, קמה מהעמדה, או פשוט סתם יצאה להפסקת צהרים, אנחנו תופסים את כל אותן "שיחות נופלות".
- כל שיחה מצלצלת קודם-כל אצלכם, ורק אם אתם לא יכולים לענות - היא עוברת אלינו , אנחנו "התחנה האחרונה של השיחות" .
- לרשותך צוות אישי, שמכיר ולומר אותך ואת אופי העסק שלך, הצוות שלך ממתין לשיחות המתפספסות, ומספר מענה ללקוחות שלך בשם העסק שלך, במקצועיות ובאדיבות, לפי תסריטי שיחה ידוע מראש (שהרכבנו ביחד) , ובדיוק כפי שתגדיר לנו לענות בכל מקרה ומקרה.
- הפניות נשלחות באופן מיידי ואוטומטי למייל.
גם פה, אתה מגדיר איזה פניות יגיעו לאיזה מייל. כלומר, אם ברשותך עובד שמטפל בסוגיות A רק הוא יקבל את המיילים בנושא, והעובד האחר יקבל את סוגיות B ששייכות לו. אתה כמובן תקבל דו"ח יומי מרוכז, עם כל הפניות שהתפספסו באותו היום – ותוכל לבקר שכל הלקוחות טופלו והם מרוצים.