077-604-8048
מקבוצת נתי
 
שירות הודעות

מענה אנושי הודעות הינו הפתרון האולטימטיבי!

שירות הודעות הינו המענה המושלם עבור כל בעל עסק אשר זקוק לשירותי מזכירות, ללא הצורך בהשכרת משרד והעסקת כוח אדם, או לחילופין, על מנת לתגבר את כוח האדם הנוכחי שלו, בכדי לא לפספס פניות מלקוחות.

אנו נספק לכם שירות הודעות אישי ונענה לכל פנייה מלקוח באופן האישי והמקצועי ביותר תוך הזדהות כבית העסק עצמו (לקוחות לא אוהבים להרגיש שהגיעו לשירות הודעות, ולכן ב V.Call איננו מזדהים כמוקד חיצוני, וכך אנו יוצרים רושם חיובי של מזכירה פרטית.)
בכל פעם שיש שיחה שמתפספסת מחוסר מענה (מסיבות כאלה ואחרות: המזכירה עסוקה / עומס שיחות / לא שעות הפעילות / את/ה בפגישה ) – זוהי תקלה עבור בית העסק !


ולכן כל עסק דורש שירות הודעות, למה ?? 

- להעלות את רמת השירות
בימינו התחרות גדולה, ויש לספק רמת שירות לא פחות ממצוינת בכדי שלקוחות יהיו מרוצים ויישארו לטווח ארוך.

- לא לפספס שיחות מכירה 
אסור לפספס שיחות מכירה, ובייחוד את הניסיון הראשוני של הלקוח להשיג את בעל העסק,
זהו רושם ראשוני. עסקים שלא עונים כבר מהשיחה ראשונה נתפסים כ"לא – רציניים" בעיניי הלקוחות.

- לייצר תיעדוף עבודה 
גם אם פספסתם פניות מלקוחות תוכלו לחזור אליהם מיד כשתתפנו,
והכי חשוב, על פי סדר העדיפויות שלכם (הרי אתם יודעים מה הלקוח רוצה לפי ההודעה שהשאיר).
אז בואו נסכם, מה תקבלו ? 
- כל שיחה שמתקבלת תקבל מענה (24/7 כבר ציינו ?) , לא תאמין עד כמה יגדל מאגר הלקוחות שלך.
- ברגע שהתחברת לשירות ההודעות שלנו, קבעת סטנדרט שירות חדש בעסק שלך.
- כל שיחה שתתקבל תקבל מענה מקצועי ומהיר, ללא מגבלות עומס, גם אם התקבלו מספר שיחות בו זמנית נענה לכולם במקביל.

קצת עובדות מהשטח
- 85% מהלקוחות הפונים אינם משאירים הודעה במשיבון!
- עלות גיוס לקוח חדש עולה פי 5 משימור לקוח קיים!

אז מתי אנחנו נכנסים לתמונה ?
- בכל פעם שיש עומסים נקודתיים, שהמזכירה חולה (חלילה) ,בשיחה עם לקוח אחר, יצאה לחופשה,  קמה מהעמדה, או פשוט סתם יצאה להפסקת צהרים, אנחנו תופסים את כל אותן "שיחות נופלות".

- כל שיחה מצלצלת קודם-כל אצלכם, ורק אם אתם לא יכולים לענות - היא עוברת אלינו , אנחנו "התחנה האחרונה של השיחות" .

- לרשותך צוות אישי, שמכיר ולומר אותך ואת אופי העסק שלך, הצוות שלך ממתין לשיחות המתפספסות, ומספר מענה ללקוחות שלך בשם העסק שלךבמקצועיות ובאדיבות, לפי תסריטי שיחה ידוע מראש (שהרכבנו ביחד) , ובדיוק כפי שתגדיר לנו לענות בכל מקרה ומקרה.

- הפניות נשלחות באופן מיידי ואוטומטי למייל.
גם פה, אתה מגדיר איזה פניות יגיעו לאיזה מייל. כלומר, אם ברשותך עובד שמטפל בסוגיות A רק הוא יקבל את המיילים בנושא, והעובד האחר יקבל את סוגיות B ששייכות לו.  אתה כמובן תקבל דו"ח יומי מרוכז, עם כל הפניות שהתפספסו באותו היום – ותוכל לבקר שכל הלקוחות טופלו והם מרוצים.

מהו שירות הודעות לעסקים ?

שירות הודעות לעסק

שירות הודעות מענה אנושי

נשמח לעמוד לשירותכם
להצעת מחיר ופרטים נוספים, מלאו פרטיכם
ונציגינו ייצור עמכם קשר בהקדם:

המלצות מלקוחותינו: