אחד הדברים החשובים ביותר בכל עסק, הינו מתן מענה מיידי ויעיל לכל פנייה המגיעה לעסק, באמצעות הטלפון. עסקים רבים משקיעים בפרסום בערוצים השונים, ברשתות החברתיות ובאמצעי התקשורת, אבל מזניחים את המענה המהיר, היעיל והממוקד בדרישות ובצרכים של הלקוח. המקצוענים של V Call מקבוצת תני גרופ אמונים על מתן מענה ללקוחות, לספקים ולשותפים עסקיים בהתאם לדרישות הספציפיות של העסק.
מהו השירות המוצע? למי מיועד שירות V Call? מהם היתרונות העיקריים של השירות הזה? בשורות הבאות נרחיב את היריעה על השירות שעומד לשנות את העסק שלך.
V Call – מענה אנושי בכל שעה לעסק שלך
שירות V Call הינו שירות מענה אנושי לעסקים, שהמטרה שלו לתת מענה מהיר ללקוחות, ספקים ושותפים עסקיים קיימים או פוטנציאליים, היוצרים קשר עם העסק. המענה האנושי מותאם לסוג העסק ולכלל המטרות העסקיות ואופי הפעילות שלו. המענה כולל התייחסות לאופי העסק, ומעניק למי שיזם את השיחה את התחושה המקצועית, שהיא לרוב נדבך חשוב בדרך ליצירת אינטראקציה עסקית.
במילים אחרות – מענה איכותי סולל את הדרך לקשירת עסקה עם לקוח פוטנציאלי או עם ספק. המענה ניתן על ידי אנשי מקצוע מיומנים, במטרה ליצור אצל המטלפן את תחושת הביטחון באשר לאופי ההתנהלות של העסק ולאפשרות לפעול ביחד איתו.