077-604-8048
מקבוצת נתי
 
שירות מענה אנושי
אחד הדברים החשובים ביותר בכל עסק, הינו מתן מענה מיידי ויעיל לכל פנייה המגיעה לעסק, באמצעות הטלפון. עסקים רבים משקיעים בפרסום בערוצים השונים, ברשתות החברתיות ובאמצעי התקשורת, אבל מזניחים את המענה המהיר, היעיל והממוקד בדרישות ובצרכים של הלקוח. המקצוענים של V Call מקבוצת תני גרופ אמונים על מתן מענה ללקוחות, לספקים ולשותפים עסקיים בהתאם לדרישות הספציפיות של העסק.

מהו השירות המוצע? למי מיועד שירות V Call? מהם היתרונות העיקריים של השירות הזה? בשורות הבאות נרחיב את היריעה על השירות שעומד לשנות את העסק שלך.

V Call – מענה אנושי בכל שעה לעסק שלך
שירות V Call הינו שירות מענה אנושי לעסקים, שהמטרה שלו לתת מענה מהיר ללקוחות, ספקים ושותפים עסקיים קיימים או פוטנציאליים, היוצרים קשר עם העסק. המענה האנושי מותאם לסוג העסק ולכלל המטרות העסקיות ואופי הפעילות שלו. המענה כולל התייחסות לאופי העסק, ומעניק למי שיזם את השיחה את התחושה המקצועית, שהיא לרוב נדבך חשוב בדרך ליצירת אינטראקציה עסקית.

במילים אחרות – מענה איכותי סולל את הדרך לקשירת עסקה עם לקוח פוטנציאלי או עם ספק. המענה ניתן על ידי אנשי מקצוע מיומנים, במטרה ליצור אצל המטלפן את תחושת הביטחון באשר לאופי ההתנהלות של העסק ולאפשרות לפעול ביחד איתו.
למי מיועד שירות V Call  ומה היתרונות שלו
שירות  V CALLמקבוצת תני גרופ מיועד לעסקים קטנים, בינוניים ואפילו עסקים גדולים, המעדיפים להעביר את שירותי המענה הקולי לגוף מקצועי, אמין ואיכותי.

העברת המענה האנושי משרתת את העסק בכמה מישורים: מענה זמין 24/7, חיסכון כספי ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר בביצוע השיחות.

מענה 24/7 ניתן לביצוע, כיון שהמוקד שבו ממוקמים אנשי השירות פועל מסביב לשעון ואיננו כפוף לשעות עבודה ספציפיות.

החיסכון הכספי נובע מהחיסכון בכוח אדם, שבעסקים רבים מהווה את ההוצאה העיקרית והמקצועיות הינה תוצאה של הניסיון המצטבר של אנשי השירות של V Call, הנמנים עם הטובים ביותר בתחום.

שירות  V Call מקבוצת נתי מאפשר לבעלי עסקים להתמקד בצד המקצועי ובמתן השירות ללקוחות, ולהתנתק מכל נושא האופרציה והתפעול, הגוזל זמן וכרוך בעלויות גבוהות. כדאי ליצור קשר כעת ולעשות צעד ראשון להתייעלות עסקית.

מהו שירות מענה אנושי?

שירות לקוחות לעסקים

מענה עסקי

נשמח לעמוד לשירותכם
​ ​
​ ​
להצעת מחיר ופרטים נוספים, מלאו פרטיכם
ונציגינו ייצור עמכם קשר בהקדם:

המלצות מלקוחותינו: